ליאון: "אל תשוו בין ברקת לברקוביץ – הוא לא מסוגל לנהל חנות מכולת"

איתי גדסי 1 Comment on ליאון: "אל תשוו בין ברקת לברקוביץ – הוא לא מסוגל לנהל חנות מכולת"

"היו שיחות מול הפלג הירושלמי אך דבר לא התקדם" כך אומר המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון בראיון ל'מהדורה המרכזית' | על ההסכם מול אגודה: "זה לא תלוי בי ואני לא יכול להשפיע, לא מודבר כאן על תיקים אלה על העיר צפת" | הקמפיין הנגטיבי: "ברקוביץ בלחץ, הגשתי תלונה במשטרה זה עבירה עם 7 שנות מאסר" | האזינו לראיון

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

47 שעות לקראת ההכרעה הגדולה בירושלים, מתראיין היום (ראשון) המועמד לראשות העיר מש ליאון. בראיון התייחס ליאון להסכם שלא מתגבש מול אגודה, השיחות מול הפלג הירושלמי והקמפיין הנגטיבי של ברקוביץ.

לקראת ההכרעה: אני אוסף את כלל רכיבי האופוזיציה שהרכבתי. אני ערוך ומוכן. עשיתי שיחת סיכום להיום אנחנו עומדים ביעד. תהיה מתקפה רבתית.

ההסכם מול אגודה: זה לא קשור אליי אלה לצפת. המחלוקת היא על צפת. עדיף לעמוד מהצד כי אין לי יכולת להשפיע חוץ מאותם אנשים שיהיו מעוניינים לסגור את העניינים.

התמיכה: התמיכה בי תלויה בצפת ולא בחלוקת תיקים זה לא קשור אליי האופן אישי. היחסים שלי עם אגודה הם מצויינים. יוסי דייטש יהיה הסגן שלי. יש לי מערכת יחסים טובים איתם. מקווה שהם יקבלו את ההחלטה הנבונה וירושלים תהיה מאוחדת בין כולם.

הפלג הירושלמי: ישבתי איתם אבל אין התקדמות גם אין אמירה מצידי. כרגע חשוב לי אגודת ישראל. במקביל כל מועמד הלך לפלג ואחכ לעשות שיעורי בית.

ההבדל בין הבחירות שהיו לעכשיו: לאור התמיכה שיש לי מהבית היהודי מהליכוד ומאוחדים זה חמישה מנדטים שיגיעו אליי ביום הבחירות.

הבדל המועמדים: אין מה להשוות בין ברקוביץ לברקת. זה עוול להשוות ביניהם. ברקוביץ לא מסוגל לנהל חנות מכולת.

הקמפיין הנגטיבי: ברקוביץ עשה מעשה רמייה ושקר. הוא הוציא פוסטרים כביכול בשמי. זה מעשה חמור ומטעה את הציבור בשמי. פוסטר שלי עם התמונה שלי והצבעים של הקמפיין שלי. אני הגשתי תלונה במשטרה. עצוב שאדם הגיע לרמה כזאת של שפל.

מי שתומך בי יושב איתי במטה ועובדים איתי יחד כדי לנצח. אין כאן אמרה ריקה שהם תומכים בי הם עובדים איתי יחד כדי להביא את המצביעים שלהם אליי.

האזינו לראיון:

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כששומעים איך הוא כל כך בטוח בעצמו ומחפיש את השני. סתם נראה מוכר בשוק מדושן עונג, לא אמרתי שיש משהו אחר שטוב אבל כככה אומרים על השני זה אומר דרשני עליו!!!!!!!